Alla inlägg den 24 september 2014

Av Kristin Janermark - 24 september 2014 23:07

Det var ett tag sen jag skrev nu men har inte direkt haft något att skriva om. Jag har varit förkyld i några dagar och även hälsat på min lillasyster under helgen. Så Caprise har fått gå några dagar i hagen och bara chillat, är nog nyttigt för hennes huvud. Så imorgon ska jag longera henne så får vi se hur det går. 


Har äntligen fått sålt min sadel och skickar förhoppningvis den i slutet av veckan. Bara att ge sig ut i sadeldjungeln och börja leta, finns ju inget drygare. Jag hade tänkt mig en Wintec CAIR, både för att det går att byta koppjärn i den så jag slipper sälja och köpa ny sadel så fort hon musklar om sig eller växer. Har hört gott om luftpanelsystemet också och då behöver jag inte oroa mig för att den behöver stoppas om så hon tar skada av sadeln är ojämn i stoppningen. Får dock påminna mig själv om att kolla den med jämna mellanrum så den är likvärdigt i bossorna. Oavsett, spännande med ny sadel, ska bara hitta en! 


Måste även tillägga att jag, efter mycket funderande, gått över på BARF dieten till Snäckan. Idag var första måltiderna med den nya dieten. Hon fick kyckling till lunch, dock åt hon ingenting så hon fick både kyckling och lever till middag. Det var väldigt populärt med lever! Hon åt bra så nu ligger hon här, helt utslagen. Har aldrig sett henne så mätt innan haha! Hon lekte även med Ozzy i stallet så det gör också att hon är trött. Skönt när de rastar sig själva!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards